Trötthet, bakning och lite loppis

Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Just det, Alexander föddes lite förtidigt va? Undra fall denna bebisen med gör det.. Jag har gått över båda mina :/ Tungt och jobbigt.. men det är säkert mycket jobbigare att va höggravid på sommaren? Vad tycker du eller var det lika? Kram

Svar: Ja han är född nästan tre veckor för tidigt så lite inställd på att denna med ska komma innan, blir jobbigt om jag skulle gå över ;) Värmen är rätt jobbig så på det viset är det jobbigare nu men med Alexander samlade jag på mig så mycket vatten så det var tungt därför iställer så det är ganska lika faktiskt :) kram
Lisa

2013-07-26 » 21:34:37 BLOGG: http://imm0rtelle.blogg.se

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0