Hypospadi

Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Lille plutten! Man opererar inte förrän 8 månader för sövningsrisken va? Hoppas det kommer gå bra med katetern sen så han inte är där och drar. Men stoppar man in den i byxorna så går det nog bra :)

Tur att ni kunde ta er en shoppingrunda me :) Kram på er

Svar: Nä precis, de vill inte söva så små barn Ganska skönt tycker jag :) Ja det kommer nog gå bra! kram!
Lisa

2013-10-29 » 10:59:37 BLOGG: http://imm0rtelle.blogg.se
Hanna- Mamma till Alexander och Ellie

Åh jag ser att du har svarat men kan inte läsa hela :( Kram

2013-10-30 » 21:14:24 BLOGG: http://imm0rtelle.blogg.se
Annika

Hej och fin blogg du har :) googlade hypospadi (min yngsta son har nämligen också en mild variant av det) och snubblade in på din sida! vi ska ner till uppsala och få bedömning när han är 1 år först. Ser att våra söner är i princip lika gamla också! :)

Svar: Hej och tack för din kommentar! Alltid kul med fler i samma situation, var bor ni med tanke på att ni ska till Uppsala? Konstigt att det är så olika, vi ska ju få operationen redan vid åtta månader :)
Lisa

2014-02-05 » 23:13:57
Annika

Hej! Såg på mailen att du kommenterat, men det syns inte här vad du skrivit.. maila gärna istället om du vill! :) // Annika

2014-02-12 » 16:48:57
Anonym

Hej! Ser att du inte har uppdaterat din blogg på länge så du kanske inte ser det här men.. jag har en son som ska opereras för hypospadi om några månader och skulle väldigt gärna vilja prata med någon som har erfarenhet av det. Om du ser detta får du gärna maila mig: [email protected] så kanske jag kan få några kloka ord på vägen. //Beatrice

2016-04-28 » 19:24:46

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0