Snabbt hej!

Kommentarer
Hanna- Mamma till Alexander

Hej vännen! Hoppas ni får en rolig helg! :)

Vad tråkigt att han varit så ledsen! :( Men var kanske att han saknade dig så?

Massa kramar till dig

2012-03-30 » 20:23:28 BLOGG: http://imm0rtelle.blogg.se/
Anna

Jobbigt att han blev ledsen men skönt att han var glad när du dök upp ^^ skönt när man inte beger plugga xD kan tänka mig att de är jobbigt med barn vid sidan?:))



Jag har en fråga som du kanske inte alls är intresserad utav och om du inte gillar sånna här typer av kommenterar så är det OK att skrota! :)

Jag gör nu en undersökning till min blivande affärsplan! Som affärsidé har jag valt att "sälja" MYCKET korta barnböcker. Worddokumentet ligger på fyra sidor, med väldigt mycket dialog. Vi säger att det skulle motsvara en 12-14sidig berättelse med lite bilder som jag illustrerar själv. Skulle du vara intresserad av att läsa denna; det handlar om ett gäng bondgårdskompisar som bor på en gård i Norrland. En dag försvinner deras kompis Grisen, och vännerna voff, Musen och Kossan letar som tokar efter sin polare, som de finner på slakteriet. Skulle det vara intressant att få ett litet stycke eller till och med en hel bok? Detta är ju mest på skoj nu så hade bara varit kul om du ville säga en åsikt. Hoppas ni får en jätte fin söndagskväll! Stora kramar Anna!

2012-04-01 » 19:54:43 BLOGG: http://forestman.blogg.se/

DITT NAMN:
Kom-ihåg-mej? :)
DIN E-MAIL (visas bara för mej):

DIN BLOGG:

DIN KOMMENTAR:


Trackback
RSS 2.0