Dag 23 – Något som får mig att må bra

Dag 22 – Någon jag ser upp till

Sommarkväll, Öland och en cykel.

Dag 21 – Det här får mig att gråta

Stubbemåla

Midsommarhelgen.

Dag 20 – Någon jag vill byta liv med en dag, & varför

Dag 19 – Vilken sport jag tränar/tränat

Dag 18 – Det sjukaste jag har gjort

Dag 17 – Mitt favoritminne

Dag 16 – Det här är jag beroende av

Dag 15 – Mina drömmar

Dag 14 – En sak jag ska göra innan jag blir 30 år

Sommarfest!

Dag 13 – Det här har jag i min väska

Sommarlov!

Dag 12 – Det här är jag bra på

Dag 11 – Det här är jag dålig på

Den här helgen!

Dag 10 – Det här saknar jag

Alexander 1,5 år!

Dag 9 – En bild som symboliserar mig

Dag 8 – Ett pinsamt minne

Förmiddagslek

1,5 årskontroll

Dag 7 – Min bästa vän

Hemma igen!

Dag 6 – 10 saker jag gillar (5 saker jag tycker om att göra)

Dag 5 – En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig själv

Dag 4 – Det här stör mig

Öland!

Lördag i Växjö!

Dag 3 – En rolig kväll

Dag 2 – Morgon rutiner

Dag 1 – Lite om mig själv

Fredag.

30 dagar!

Sjunde juni tvåtusentolv.

Bilder från nationaldagen.

Utmaning!

Älskade hjärtat!

Nationaldagen

Söndagskväll

RSS 2.0